تازه ها

تازه ها

كليك=دانلود=جديدترينها

متن آهنگ " دل رو به هیچکس نمیدم " از مهدی مقدم



اینجوری می دونم دلم طعم غمو نمی چشه
دستای من با دلخوری خط رو ... نمی کشه
دوس ندارم یکی بیاد خوابو بگیره از نگام
داغی بذاره رو دلم گم میشه رنگ خنده هام

دل رو به هیچکس نمیدم دل رو به هیچکس نمیدم
دل رو به هیچکس نمیدم دل رو به هیچکس نمیدم
دل رو به هیچکس نمیدم دل رو به هیچکس نمیدم

اینجوری می دونم که من دل نگرون نمی مونم
تو چشمای هیچکسی من شعر سفر نمی خونم
بهتره تنها سر کنم اینجوری خیلی بهتره
وقتی که عشقی نباشه حسرت و غصه کمتره

دل رو به هیچکس نمیدم دل رو به هیچکس نمیدم
دل رو به هیچکس نمیدم دل رو به هیچکس نمیدم
دل رو به هیچکس نمیدم دل رو به هیچکس نمیدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Armin ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

اميدوارم بهت خوش بگذره


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3nter.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM